It’s that time of year!!!!


And by “that time of year” I mean “just another random Thursday” because I just throw one of these surveys in this crap hole of a blog whenever I can’t come up with anything else to say.

WHO CARES LET’S GO

0- What’s something that you don’t have, but wish you did?
Talent. Intelligence. Not looking like a deformed piece of trash. Y’know, all that fun stuff.

1- If you could change one thing about your appearance, what would it be?
God, like ALL of it.

2- Do you have a significant other?
Yup!

3- Have you ever had a threesome?
Hahaha. Nope.

4- When’s the last time you watched American football?
Uhhhh…I watched some with my mom back in like 2019 or something.

5- What is your favorite boy band?
‘NSync. Fight me, Backstreet Boys fans.

6- What’s the last game you used dice for?
Yahtzee on the iPad. If that counts.

7- Do you believe in Heaven, and if so, do you think you’re going there?
I don’t believe in heaven.

8- Do you have an infinity tattoo?
Nope. No tattoos, unfortunately.

9- What is your favorite Beatles song?
Help! is good.

10- Are you interested in surfing at all? Have you ever been?
Surfing sounds terrifying, but also is totally something I’d try.

A- What was your best subject in school?
Like, high school? I gave zero shits, so I wasn’t really good in anything, haha. Drama, maybe?

B- Do you enjoy Beyoncé’s music?
Sure.

C- When was the last time you went overseas?
Whenever the heck that was I went to London, Stockholm, and Helsinki with my dad and grandma. I want to say that was 2003.

D- Who did you last hook up with?
No one!

E- What’s the hardest drug you’ve done?
No drugs.

F- Name three things you are not good at:
1) Finding my way around/directions; 2) not being angry all the time; 3) everything else.

G- Do you use the metric system in the country you live in?
Unfortunately. The only good thing about the metric system is my hot pal the kilogram. Everything else is *fart noises*

H- What brand of bottled water do you prefer?
Don’t care.

I- How would you describe yourself to someone who didn’t know you?
I’d just tell them to run. I’m horrible.

J- What is your favorite type of bird?
Owls are coolio.

K- What does the last text message you sent say?
“Hahaha.”

L- Have you ever been to Chicago?
My mom and I just skirted around it while driving to London, ON.

M- What is your favorite chocolate candy?
It used to be M&Ms, but I can’t have them anymore because anything harder than mushy pasta hurts my teeth. So now I just suck on Reese’s mini peanut butter cups until they dissolve.

N- Have you ever been called a racial slur?
Nope.

P- Do you need to use the restroom right now?
Nope.

Q- Why did you last stand in line?
I don’t remember. I haven’t been around enough people to need to be in a line in a long time. OH WAIT, was it when I stood in the Best Buy queue to get my tablet back in May? It might have been. Haha, wow.

R- What is your favorite pirate movie?
I don’t have one.

S- Have you ever watched Gossip Girl?
Nope.

T- How do you take your tea?
Hot and green. Like my men.

U- Who is the last person you said, “I love you,” to?
My mom.

V- What is your favorite character from Orange Is the New Black?
I’ve never seen it.

W- Who is the worst United States President in your opinion?
HAHAHA DO YOU EVEN NEED TO ASK? Andrew Jackson looks like Mother Teresa now compared to Trumpster Dumpster.

X- What’s your favorite superhero?
I don’t know if I have a favorite, but I always liked the Human Torch from Fantastic Four when I was a kid. The cartoon was always on Cartoon Network in the mornings and I thought he was neat.

Y- Why did you last cry?
Because I’m me and I’m worthless.

Z- How much sleep did you get last night?
SLEEP IS FOR MORTALS

What sayest thou? Speak!

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: